image

Vyhledat

Kalendář akcí - úvod

P Ú S Č P S N
25
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
26
Zpravodaj listopad 2024
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
27
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
28
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
29
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
30
Rozsvícení vánočního stromu na Dolní Moravě 2024
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Rozsvícení vánočního stromu na Dolní Moravě
1
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
2
Zasedání zastupitelstva obce Dolní Morava prosinec 2024
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
3
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
4
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
5
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Mikulášská nadílka na Dolní Moravě
6
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
7
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
8
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
9
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
10
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
11
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
12
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
13
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
14
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
15
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
16
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
17
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
18
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
19
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
20
Zpravodaj prosinec 2024
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
21
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
22
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
23
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Mše svatá 25.12.2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
24
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
25
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
26
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
27
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
28
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
29
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
30
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
31
Formulář pro objednávku známek na odpadové nádoby - podnikatelské subjekty
Obecní úřad - Otevírací doba mezi svátky 2024
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
1
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
2
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
3
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
4
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
5
Místní rozhlas- Obec Dolní Morava
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí a středa 7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: +420 465 634 122
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně

  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu starosta@obecdolnimorava.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Doní Morava, Dolní Morava 35, 561 69 Králíky

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí a středa 7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 465 634 122
Poštou na adresu Obecní úřad Doní Morava, Dolní Morava 35, 561 69 Králíky
Elektronicky na e-mail: starosta@obecdolnimorava.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 5aaa4mx
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Doní Morava, Dolní Morava 35, 561 69 Králíky
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce za mimořádně rozsáhlé vyhledání informací

350 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

oboustranný výtisk nebo kopie formát A4

  • Jednostranný výtisk nebo kopie formát A3
  • oboustranný výtisk nebo kopie formát A3

2 Kč

3 Kč

3 Kč

4 Kč

ostatní náklady

 

Bankovní účet pro úhradu nákladů za poskytování služeb

dle zák.č.106/1999 Sb., v posl.znění

 

25927611 / 0100

Formuláře